Fællesspisning

Ulvetimen er aflyst

Menuen er børnevenlig, indkøbene overstået, bordene smukt dækket op, maden er tilberedt og bliver serveret. Her er fællesskab med andre børn og voksne, legetøj, så ungerne kan hygge sig – og andre klarer både opvask og oprydning.

Ulvetimen er med andre ord aflyst en gang om måneden, når Roskilde Domsogns Menighedspleje sammen med Menighedsplejen i Jakobskirken arrangerer fællesspisning for alle enlige mødre og fædre, som har lyst at være med. Frivillige klarer alt det praktiske, så I skal bare møde op.

Praktiske oplysninger:

Tid:  Fællesspisning finder sted en torsdag sidst på måneden.. Maden står klar kl. 17.30, men man er velkommen allerede fra kl. 16.30. Her er kaffe på kanden og saftevand til børnene. Datoerne offentliggøres på kirkernes hjemmesider og her på hjemmesiden.

Datoer for fællesspisning 2024:

18. januar
22. februar